-
Menu
- Velkommen
-
FDF Spandet-Roager
Expand
- Mødeplan og klasser Expand
-
Ture og arrangementer
Expand
- SOMMERLEJR KEGNÆS 2025 Expand
- SOMMERLEJR AABÆKHYTTEN 9-11/5-2024 Expand
- SOMMERLEJR AABÆKHYTTEN 18-20/5-2023 Expand
- LANDSLEJR 6.-15 JULI 2022 Expand
- Sommerlejr Balghum 26-28/4-2019 Expand
- SOMMERLEJR 10.-12. MAJ 2018 Expand
- LANDSLEJR 7.-15. JULI 2016 Expand
- 20-22. maj Skovhytterne Expand
- Klebæk Hytten 14.-17. Maj 2015 Expand
- Sommerlejr Balghum 23-25/5-14
- Landslejr 7.-15. Juli 2011 Expand
- Lederinfo Expand
-
Galleri
Expand
- 05-01-2018 Helligtrekonger
- 13/10-2010 Rejsegilde bålhus
- Sommerlejr 12.-16. Maj 2010
- Skoleskoven, Vejen 24. April 2010
- Nytårssamling 10. Januar 2010
- Juleafslutning 25. November 2009
- Nørd 11. November 2009
- Cykeltur 23. September 2009
- Overnatning 18.-19. Sep 2009
- Forberedelse 16. Sep. 2009
- Søen i Mølby 9. Sep. 2009
- Frugt over bål 2. Sep. 2009
- Opstart 26. August 2009
- Sæsonafslutning Juni 2009
- Sommerlejr 20.-24. Maj 2009
- Julsølejr 2006
- Kanotur væbner 8. Sep. 2001
- Gæstebog
- Kontakt
Sommerlejr 14.-17. Maj 2015
Klebækhytten
Hamborggårdsvej 4a
6622 Bække
Så er vi klar med de sidste oplysninger om lejren.
Vi kører fra Kredshuset i Spandet Torsdag den 14. maj kl. 9.00
Bagagen tages med i bilerne.
Vi vil på stedet aftale, hvem der kører til lejren, da det ikke er nødvendigt, at alle kører.
Vi er fremme ved lejren ca. kl. 10,00
Ved ankomst går vi straks i gang med indkvartering.
Vi vil naturligvis forsøge at få børnene placeret efter ønske. Er dette umuligt, vil vi fordele dem efter bedste evne.
Der er ingen madrasser i hytten, så det er vigtigt, at alle husker at få liggeunderlag og sovepose med.
Herefter vil vi gå i gang med opstilling af telt, starte med at bygge lejren op m.m.
Husk madpakke
Vi vil nyde den medbragte madpakke kl. 12.00. Det er naturligvis tilladt at medbringe sodavand, ellers vil der være mulighed for at få saftevand eller vand.
Køkkenet
Vi har vor faste køkkentante, Birthe, som står for den overordnede del af køkkenet. Hjælpere og ledere hjælper til i den udstrækning, det er nødvendigt.
Børnene opdeles i hold, hvor de vil få deres del af køkkentjansen at tage sig af. Dette gøres i tæt samarbejde med Birthe.
Aktiviteter - tema: friluftsliv
Der vil være etableret forskellige værksteder, hvor børnene kan boltre sig. Disse er styret og tilrettelagt af Calle og Lars. Øvrige ledere og hjælpere hjælper til ved aktiviterne.
Derudover vil der være forskellige lege.
Der vil naturligvis også være "ture ud af lejren", hvor vi skal se nogle interessante ting undervejs.
Slikbutik
Børnene vil naturligvis få frugt hver dag, men derudover kan vi naturligvis ikke have en lejr uden vor trofaste slikbutik.
Den åbner hver dag efter frokost, så husk at få lommepenge med (max. 20 kr. pr. dag)
Forældredag - fælles morgenmad
Søndag kl. 09.30 inviterer vi forældre, søskende og bedsteforældre til fælles morgenmad.
I må meget gerne senest dagen før give besked, hvor mange i kommer. Gerne som sms.
PS! Husk at se pakkelisten, så du/i kan få styr på, hvad i skal have med.
I er naturligvis velkommen til at besøge os på lejren undervejs. Skulle i få lyst til at prøve at overnatte, er i også meget velkomne til det.
Husk blot selv at medbringe telt-liggeunderlag-sovepose.
Lejrchef på hele turen:
Egon Christensen
Kan altid kontaktes på tlf. 30577325.
Husk! også gerne SMS
Svares ikke ved opkald, så indtal venligst besked eller send sms. Så ringer jeg tilbage.
PS! Husk, vi skal have sygesikringskortet.
Dette afleveres til og opbevares af Grethe H.
PS! Der tages forbehold for evt. ændringer.
- Egon Christensen